فروش سرور مجازی ارزان,خرید سرور مجازی ارزان,فروش vps ارزان,خرید vps ارزان

آموزش اتصال به سرور میکروتیک | خرید سرور مجازی,خرید VPS

آموزش اتصال به سرور میکروتیک

در این مطلب به درخواست کاربران گرامی بربید سرور قصد داریم به آموزش اتصال به میکروتیک از راه‌های مختلف پرداخته تا با تمامی شرایط اتصال با روتر میکروتیک آشنا شوید.

چهار روشی مرسومی که برای ارتباط با میکروتیک استفاده می‌شود به شرح زیر است:

۱- ارتباط از طریق وب

۲- ارتباط از طریق SSH

۳- ارتباط از طریق Telnet

۴- ارتباط از طریق Winbox

این چهار روش از مرسوم‌ترین حالت‌ها برای اتصال به میکروتیک بوده و می‌توان از هر کدام از آنها که در نظر دارید استفاده کرد. البته روتر میکروتیک همانند سایر روترها ، قابلیت ارتباط با کابل کنسول را داشته که نیازمند این است که به روتر دسترسی مستقیم داشته باشید ، اما از آنجایی که روترهای میکروتیک اغلب به طور پیش‌فرض دارای آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۸۸٫۱ هستند ، براحتی می‌توان با IP به آن متصل شد.

نکته : چنانچه شما روتر میکروتیک را همانند یک سرور مجازی از سرویس‌دهنده‌ای دریافت کنید ، آدرس IP به شما داده می‌شود که براحتی می‌توانید به آن متصل شوید.

حال در ادامه به آموزش اتصال به میکروتیک از طریق هر چهار روش پرداخته تا بیشتر با آن آشنا شوید.

آموزش اتصال به میکروتیک

۱- اتصال به میکروتیک از طریق وب

این روش ساده‌ترین روش برای ارتباط با میکروتیک و تنظیمات آن است. در این روش همانند یک مودم خانگی ، آدرس IP روتر خود را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کرده تا صفحه لاگین به شما نمایش داده شود و پس از آن با وارد کردن یوزرنیم و پسورد ، براحتی می‌توانید به تنظیمات دسترسی داشته باشید.

در تصویر زیر نمایی از صفحه تنظیمات میکروتیک تحت وب را مشاهده می‌نمایید.

۲- اتصال به میکروتیک از طریق SSH

۳- اتصال به میکروتیک از طریق Telnet

یکی دیگر از روش‌های اتصال به ترمینال میکروتیک ، استفاده از پروتکل Telnet است که شما قادر خواهید بود از طریق نرم‌افزارهای کلاینت Telnet همانند Putty به آن متصل شوید.

تمامی حقوق برای بربید سرور محفوظ می باشد.